niedziela, 28 sierpnia 2016

Ufo o zachodzie słońca

Rzeźbi chmurki
W południe - at noon - Prawdopodobnie chmurki programowane są w bazie Obcych i zakręcane przez dyski ufo...cdn...
Po skadrowaniu - white horses

Moment - kiedy po lewej stronie tarczy słońca pokazały się kreślone przez ufo białe chmurki - tarcza słońca schowana jest dokładnie na wysokości lewego narożnika budynku Lidla
Dzień 28.08.2016 był wyjątkowo słoneczny bez jakichkolwiek chmurek na niebie od świtu do zachodu słońca
moment kiedy słońce znalazło się za lasem
po prawej stronie -> twarz kosmity - co kilka sekund wyskakiwał lśniący okrągły obiekt w kształcie talerza koloru słońca wyraźnie zaciemniając obrysy oczu twarzy. W rzeczywistości talerz dysku mógł posiadac inną barwę - barwę słońca dostawał na skutek promieni świetlnych.
W dniu 31.08.2016 pojawiło się ufo w rejonie jeziora paprocańskiego (PL)

ufo na trasie: Katowice - Pszczyna - 2.09.2016 - E86
ciągle powtarzające się obrazy chmurek na niebie...
Od kilku dni jestem zaczipowany. Posiadam chip: konia (horse). Nie mam pojęcia w jakim celu to Obcy zrobili i z jakiego powodu. Jedno jest pewne - stałem się ich niewolnikiem...cdn...
Na horyzoncie ufo - a na spodniach chipy - robią to w sposób doskonały na zasadzie odbicia promieni świetlnych, a może lasedrowych ? Te ociski odbiją się im na udach - małemu też ! Od tej pory Ona i on będą pod kontrolą kosmitów ( Obcych )-> Ja jestem już też !
...cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz