wtorek, 13 września 2016

Implanty ufo


chips
Ten czip na prawym kolanie dostałem przez obserwację ufo - Na lewym udzie widnieje chip prawdopodobnie dowódcy statku kosmicznego,czyli ufo. Po prawie dwumiesięcznych obserwacjach wydaje mnie się, że jestem zaczipowany przez Plejadan.Po miesiącu zmieniłem zdanie: To jest chip kosmitów z Red Planet...cdn...Dziewczyna uprowadzona przez UFO. Obcy filmowani po raz pierwszy w historii ludzkości. Bridget Nielsen, Aluna Verse, Lucy Liu, Kesha, Coco Austin i setki kobiet nie wymyśliło swoich porwań przez kosmitów. Ja nie zostałem porwany, ale siatkę implantową na skórze dostałem na skutek obserwacji ufo od pierwszej połowy sierpnia 2016 roku.
Pocieszam się jednak tym, że One też są zaczipowane...An Ellis County Texas judge just gave herself a 70k raise...she'll make more than the governor. It's time folks.
I wtedy masz do wyboru wiele dróg, które przed sobą otworzysz, a kiedy nie wiesz, którą z nich wybrać,to nie wchodź... Usiądź i czekaj...Jak przyjdzie dzień oddechu z tamtego Świata, weź głęboki oddech zaciągając się Nim... Jeśli nie powie Ci nic, to w ciszy czekaj i słuchaj przekazu swoje serca...Iśc albo nie iśc -> Idź !?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz